Esbike Uzun Turları Başladı

Esbike Bisiklet Takımı her alanda faaliyetlerine devam ediyor.Eskişehir’den Bursa Mudanya Sahillerine pedallayan sporcularımız Serhan Tunalılı Alperen Çobanoğlu Halil İbrahim Gökçe ve Süleyman Gökçe ilk gün kamplarını Gemlik civarında yaptılar.Yollarına devam eden ekip Fıstıklı tarafında bulunan sahilleride gezdikten sonra geri dönüşe geçecekler.Kendilerine başarılar ve bol eğlenceli turlar diliyoruz.

2 Temmuz tarihinde 4 kişilik ekiple Yalova, Fıstıklı plajına varma planıyla 04.00’da yola çıktık. Kamp ve kumanya malzemeleri ile ağırlığımız oldukça fazlaydı. Ekipteki en yavaş kişinin temposuna göre arkada kimseyi bırakmadan yol aldık. Fosforlu yelek ve aydınlatmaları kullanarak güvenliğimizi sağladık. Bozüyük’e daha gelmeden iki arkadaşımız 4 defa lastik patlatı. Poyra rampasından sonra tamamen eğimdi ve Bilecik istasyonuna kadar neredeyse hiç pedal çevirmedik.
Bilecik’in ilk rampasından sonra öğle saati olmuştu. Mezarlıkta görevli bir arkadaş bizi dinlennek ve çay içmek için davet etti. Mataralarımızı doldurduk. Alpere’nin ön göbeği oynuyordu. Sanayide usta bulmamıza yardım etti. Bilyaları dağılmış ve göbek eğilmiş.
Öğleden sonra Yenişehire yola koyulduk geliş gidiş olan yol dardı ve asfat çok engebeliydi. Araçlarla az da olsa sıkıntı yaşadık. İn çık hafif rampaların sonunda bir lastik daha patlattık. Su sorunu da başladı. İlk çeşmede mola verdik. Daha sonra Yenişehir’e kadar yine uzun süre iniş vardı. Artık bu kadar inişten sonra geri dönüşün zorlu olacağını düşünmeye başladık. Yenisehir’e akşama doğru vardık. Molanın ardından İznik’e kalan 25km tamamladık. 5km %9 eğimli çıkış ardından 6km iniş vardı. Kamp yeri bulduk ama abartılı ücret istediler. Biz de göl kenarında sakin, güvenli bir yere kampımızı kurduk. 130 km bizi baya yormuş karnımızı doyurup hemen yattık. Uzun yola alışık olmayan bacaklara tüm gece isyan edercesine kraplar girdi. Sabah hafif yorgunluğu atmış şekilde kalkıp toplandık. Öğleye doğru Gemlik’e doğru yola koyulduk. Sıcak, ağır yük bisiklet sürmemizi zorlaştırıyordu. Öyleki asfat erimişti. Öğlefen sonra Gemlik’e ulaştık. Yemek yiyerek mola verdik. Yola tekrar koyulduk ama hedefe yanı Fıstıklıya 30km kalmıştı. Ekip doğaçlama bir karar verek Kumla’da kalmaya karar verdi. Olanakları olan bir motelin bahçesinde çadır yeri kiraladık. Bugün dinlenip yarın Bursa üzerinden geri dönmeyi planlıyoruz.