08.05.2005 Kırıkkale Dağ Bisikleti Yarışı

08.05.2005 1.Kırıkkale Dağ Bisikleti Yarışı

Kırıkkale’de ilk kez yapılan dağ bisikleti yarışmalarına Esbike olarak katıldık.Yarıştan bir gün önce yarış alanında çadırlarımızı kurduk yarış alanına ulaşmamız kolay olmadı sırtımızda çantalarla oldukça ağır olmasına rağmen bisikletle rampalar çıkarak yarış alanına ulaştık.

Yarış öncesi böyle efor harcamak bizi yorgun düşürüyordu ama başka imkan yoktu.

Çadırlarımızı kurduktan sonra çayımızı demledik yemeklerimizi hazırladık.Tam yemeği yiyecekken yağmur başladı iki çadırı karşılıklı yanaştırdık arasına mutfak oluşturduk üstünede naylon serdik ve yemeği sağnak yağmur altında yedik.Üzerimiz ıslanmıştı yan tarafta bulunan spor salonunun saunasında üzerimizi kuruttuk ve yarınki yarış için çadırlarımızda uykuya geçtik.

Ertesi gün sporcular heycanlı bir şekilde start alanında yerlerini aldılar.Eda’nın ilk Ulusal Federasyon yarışıydı.

Eda heycanlıydı yarışa o heyecanla başladı teknik yerlerde inişlerde bisikletini aşağıya atarak arkasından koşarak inişleri geçti ilk yarışı olmasına rağmen hayli azimli ve başarılı bir yarış çıkardı.Ben (Gökay Konuk) Elite kategoride yarıştım yarış öncesi dinlenememe ve güzel beslenememe gibi etkiler yüzünden yarışın 3.turu rampa tırmanırken şeker düşmesi sonucu bayıldım.

Sonrasında yanımda bulunan kuşburnundan yedim yerde ot vardı onlardan yedim biraz daha gittim ancak tekrar bayılmışım en son gözümü ambulansta açmıştım.Hemşire serum vermek istedi kabul etmedim babam köfte ekmek tıktı ağzıma her ısırıkta gözüm biraz daha açıldı ve kendime geldim öğünden sonrada bu duruma düşmedim her yarış bir tecrübe.

Sonuçta tüm takım ilk 10 içinde yer buldu.Aldığımız başarıların mutluluğuyla yarış sonrası çadırlarımızda üstümüzü değiştik çantalarımızı hazırladık.Çadırlarımızı topladık.Yorgunduk ama eve dönme vaktiydi tekrar ağır çantalarımızı yüklendik ve Eskişehir’e dönüşe geçtik.

Aslında daha uzun ancak okuyucuları sıkmamak adına özet geçerek anlatıyorum.Otobüse bindikten sonra zaten yorgunluk ve duşta alamadan bindiğimiz için direk uykuya dalıyorduk.Gözümüzü evde açıp duş aldıktan sonra uzun bir dinlenme ile kendimize geliyorduk.